tirsdag den 6. marts 2012

Hej alle sammen. Jeg hedder Trine Lund. Jeg er den nye ejer af legehuset.dk som er en web shop der sælger kvalitets legetøj til børn. legehuset.dk er oprindeligt fra 1996 og er en af de ældste legetøjs butikker på nettet. Jeg har tidligere stået som ekspedient, i en legetøjs forretning og da hjemmesiden blev udbudt til salg, måtte jeg slå til.
Jeg sætter en stor ære i at vejlede mine kunder i gode råd og tips til hvad de skal vælge af legetøj, og hvis der er en vare som ikke findes på hjemmesiden, og du mener at den kan jeg ikke undvære, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte mig både med ris og ros.
Jeg håber at i vil blive rigtig glade for at handle jeres legetøj på min "nye" hjemmeside.

1 kommentar:

  1. Så er der kommet nyheder fra Sylvanian Families på lager, kom ind og gør et godt køb;)

    SvarSlet